Тест- драйв Acura MDX.
Ще один преміальний бренд навесні 2014 виходить на український ринок. Цього разу полювання за багатими покупцями планує почати Acura - люксовий підрозділ Honda , яка до цього часу була представлена тільки на ринку Північної Америки.
Один - « сірий» , інший - білий Насправді Acura в Україні добре знають.
"Сірі" дилери успішно продають цей бренд вже не перший рік. Саме успіх "сірого" ринку та інших японських конкурентів змусив Honda Motor розширити географію продажів Acura. Почати вирішили з того регіону , який спочатку лояльний до цього бренду і любить розкішні позашляховики. Це ми і Росія. Але якщо " сірі" дилери везли до нас Acura взагалі без будь-якої адаптації , то офіційні продажі припускали величезний фронт робіт з доведення автомобілів під европйскіе стандарти і смаки.
Підкорювати українських любителів преміуму , Acura буде за допомогою двох кросоверів : RDX і MDX .
Але найбільші надії покладають саме на останній. Як повідомив AUTO- Consulting генеральний конструктор Acura Джим Келлер , третє покоління MDX початку створювали як глобальний автомобіль . Але європейський дебют зажадав досить багато змін .
Окрім, зрозуміло , оптики європейського зразка і приладів тарованих в кілометрах , змінам піддали підвіску , гальмівну систему , налаштування " мізків " і т.п. Acura вийде на український ринок вже адаптованою :
Що змінилося в Acura MDX
Наприклад , Acura MDX в українському виконанні має кліренс 200 мм проти 185 мм в американській версії , обмежувач максимальної швидкості у наших авто спрацює на 220 км \ год ( 185 км \ год у виконанні для США ) , гальмівні диски мають на 10 мм більший діаметр. Крім цього , інженери попорпалися в настройках підвіски , режимах роботи амортизаторів і т.п.
В українській специфікації з'явиться підігрів лобового скла в зоні спокою склоочисників , акумулятор збільшеної потужності , русифікована навігаційна система з картами України і Росії , мультимедійні системи європейського формату , забарвлення хромованих деталей більш стійкими емалями. Щоб знайти своє місце на досить насиченому ринку преміальних автомобілів , Acura потрібно дати чіткий сигнал покупцям :
Чим вона відрізняється від конкурентів? У Acura вважають , що їх головною " фішкою " стане акцент на часі. Логіка тут така: у сучасному світі саме час стало найбільшою розкішшю , Acura прагнутимуть зробити все , щоб подарувати якомога більше цього часу клієнтам (або не забирати його ) .
Третє покоління Acura MDX продовжує традиції великих 7- місцевих кросоверів , які були закладені ще в першій машині . Головний конструктор Джим Келлер зазначає , що це абсолютно нове покоління , в якому практично немає деталей від другої MDX .
Але загальна концепція збереглася : це досить місткий кросовер , з задатками « спортсмена ». Новий MDX на 51 мм довше свого попередника , колісна база збільшилася на 71 мм.
Висота автомобіля знизилася на 38 мм , вантажна висота багажника знизилася на 46 мм в порівнянні з попереднім поколінням . Різниця не така і велика , а унікальна архітектура кузова , при якій Acura MDX візуально сприймається більш компактною , ніж є насправді , тут також збережена.
Автомобіль отримав новий 3,5 - літровий двигун i - VTEC 290 к.с. і моментом 355 Нм з системою відключення 3- х циліндрів. 6- ступінчастий "автомат" , з можливістю перемикання передач вручну , ще й змінює свої параметри в залежності від режимів роботи системи IDS (комфорт \ нормаль \ спорт). Але звичної на великих європейських кроссоверах системи " старт \ стоп " , тут немає.
Так само як немає і мікрогібридним технології , яка накопичує енергію в акумуляторі в момент гальмування , і відключає другорядних електроспоживачів в момент різкого розгону. Тому , не дивлячись на досить прогресивний двигун , витрата палива в міському циклі складе 15,1 л \ 100 км . З системою « старт \ стоп було б відсотків на 20 % менше Зате в Acura MDX запропонують істотну економію в спокійному режимі , коли електроніка може відключити 3 циліндра з 6 і дозволить досягти 11 л витрати на трасі.
Система повного приводу SH -AWD практично без змін перекочувала з другого покоління і дозволяє миттєво перерозподіляти момент , при цьому на задню вісь може передатися до 70 % тяги.
Крім того , задній диференціал ще й точно дозує тягу саме на навантажене колесо . Шляхом обертання зовнішнього заднього колеса швидше передньої осі , система SH -AWD задіє перерозподіл крутного моменту для створення повертаючого моменту , допомагаючи автомобілю в проходженні повороту , усуваючи недостатню обертальність.
Система Agile Handling Assist на практиці дійсно буквально заправляє Acura MDX в поворот , в добавок ще й система динамічної стабілізації ( VSA ) у потрібне момент осаджує автомобіль , щоб не допустити знесення . Серед революційних технічних новацій і активне шумозаглушення .
Щось подібне також ми бачили тільки в Audi S - версій , коли через динаміки аудіосистеми випромінюються імпульси в протифазі виникає шуму. Коли вони накладаються , в салоні реально стає тихіше. Активна система ASC ще й може регулювати рівень проникаючих шумів , залежно від того , в якому режимі їде MDX . Коли система зміни параметрів руху IDS налаштована на їзду в режимі Normal або Comfort , система ASC досягає максимальної тиші в салоні. У режимі Sport система ASC пропускає звуки двигуна в салон.
Комплектація Крім турботи про час покупців , у Acura мають намір завойовувати клієнтів і шикарною комплектацією.
До вже еталонним опціям , тут доданий адаптивний круїз -контроль , система кругового огляду з 4-ма камерами , система стеження за " мертвими " зонами , підігрів керма , сидінь спереду і ззаду , голосове керування (правда чистісінькою англійською ) кліматом та іншими функціями. Вже в початковій комплектації Acura MDX йде з повністю світлодіодним оптикою , а LED -вогні стоять навіть у « противотуманках ».
На даний момент - це єдиний кросовер на ринку з таким прогресивним оптичним комплектом .
Порадує Acura MDX і меломанів , висококласної акустичною системою на 546 Вт , яка відтворює об'ємний звук у форматі 5.1 .
Є в MDX власний жорсткий диск на 16 Гб пам'яті. Але "родзинкою" стане широкоформатний монітор 16,2 з DVD- плеєром для задніх пасажирів Аудіосистема потужністю 546 ват. Для зручності задніх пасажирів система обладнана портом HDMI для підключення програвачів високої чіткості та ігрових приставок , також є стандартні композитні відео та аудіовходи .
А головне , монітор дозволяє виводить дві різні картинки так що діти на « гальорці » не битимуться .
Салон по простору всередині Acura приємно здивує : тут більше місця , ніж спочатку чекаєш. Спереду ще однією приємною деталлю стане величезний відсік , який прихований під підлокітником . Туди поміститься навіть невеликий портфель або сумка , не кажучи вже про всяких гаджетах і пляшках .
Прекрасні сидіння легко підігнати під себе і внести ці налаштування в пам'ять. Оглядовість стала набагато краще завдяки бічних дзеркалах збільшеного розміру. Пасажирам другого ряду буде також привільно. Ззаду немає тунелю в підлозі - і це дуже приємна "фішка" Acura MDX .
До того ж ззаду окремий клімат -контроль , свій монітор з пультом та можливість індивідуально відсуватися на 150 мм і змінювати кут нахилу спинки. Більш компактна задня підвіска також позбулася переднього поздовжнього важеля , що дозволило інженерам знизити лінію підлоги на 46 мм.
Більше того , задні амортизатори кріпляться безпосередньо до жорсткої задньої рами на відміну від минулої моделі , де були задіяні колісні арки , так що ззаду стало ще й комфортніше. Але Acura MDX позиціонується як 7- місний кросовер , притому третій ряд тут - не така вже й бутафорія .Звичайно , дорослий тут довго не висидить , але дітям буде цілком комфортно.
У новому поколінні Acura MDX оптимізували доступ на третій ряд за допомогою системи One- Touch Walk -In . Тепер не потрібно нічого відсувати або складати - досить натиснути всього лише на одну кнопку , і доступ вільний.
Дверний отвір ззаду також став ширше на 116 мм , що полегшує посадку на другий і третій ряд сидінь.
На ходу
Випробовувати нове покоління Acura MDX вирушили до підніжжя Кавказьких гір . З перших метрів вразила шумоізоляція , адекватне зусилля на кермі в поворотах і фантастична особливість Acura MDX угвинчуватися в повороти.
І все це на тлі цілком комфортною підвіски. Дивовижний баланс! Один з кращих в сегменті преміальних кросоверів. Попередня Acura MDX також славилася завзятим характером , але там потрібно було вибирати : або їхати в режимі Sport , або гойдатися в режимі Comfort.
У новій MDX система IDS не торкається підвіску , а регулює зусилля на кермі , швидкість відгуку на педаль газу , скорострільність "автомата" і систему активного шумозаглушення. І різниця між режимами - є.
У відповідь на газ в режимі Sport , Acura MDX так хвацько кидається вперед і робить це з таким риком , що можна вже злякатися. Але в поворотах вона демонструє чудеса - в самий останній момент починає сама угвинчуватися , підрулюючи системою Agile Handling Assist і похрустивая гальмами під управлінням VSA .
Відмінна платформа , не дарма її налаштовували на Нюрбургринзі і альпійських перевалах .
Але шанувальникам Acura доведеться почекати до кінця весни 2014 року, коли в Україні почнуться офіційні продажі MDX .
Притому , спочатку їх продаватимуть тільки в Києві і Харкові , поступово додаючи регіони .
Немає поки ясності і з ціною офіційною версією MDX . В офісі компанії « Хонда Україна » , яка займатиметься просуванням Acura , AUTO- Consulting повідомили , що ситуація проясниться лише в 2014 році.
Почекаємо, офіційні продажі Acura в Україні стартують навесні 2014