Експерти назвали марку Toyota найдорожчим брендом
Фахівці з маркетингу оцінці вартості брендів «Brand Finance» назвали Toyota найдорожчим автомобільним брендом у 2013 році.
Агентство щорічно складає рейтинг 50 найдорожчих автомобільних брендів «BrandFinance ® Auto 50».
Toyota лідирує в даному рейтингу з 2007 року, крім того в 2013 році, організатори дослідження зафіксували 6-відсоткове підвищення вартості бренду Toyota, який оцінено в 26 мільярдів доларів США.
На другому місці за вартістю виявився Volkswagen, третє і четверте місця також належать німецьким автовиробникам - BMW і Mercedes-Benz.
На п'ятому місці опинився Ford. Замикає рейтинг Seat.
Нагадаємо, Toyota також стала лідером продажів за результатами 2012 року.
Світові продажі японського автоконцерну за підсумками 2012 зросли на 22,6% в річному численні - до 9,75 мільйонів екземплярів.
За підсумками минулого року японський автоконцерн повернув собі лідерство, обігнавши за обсягом продажів американський General Motors і німецький Volkswagen.