Експерти назвали марку Toyota найдорожчим брендом

Експерти назвали марку Toyota найдорожчим брендом

Фахівці з маркетингу оцінці вартості брендів «Brand Finance» назвали Toyota найдорожчим автомобільним брендом у 2013 році.

Агентство щорічно складає рейтинг 50 найдорожчих автомобільних брендів «BrandFinance ® Auto 50».  

Toyota лідирує в даному рейтингу з 2007 року, крім того в 2013 році, організатори дослідження зафіксували 6-відсоткове підвищення вартості бренду Toyota, який оцінено в 26 мільярдів доларів США.  

На другому місці за вартістю виявився Volkswagen, третє і четверте місця також належать німецьким автовиробникам - BMW і Mercedes-Benz.

На п'ятому місці опинився Ford. Замикає рейтинг Seat.  

Нагадаємо, Toyota також стала лідером продажів за результатами 2012 року.

Світові продажі японського автоконцерну за підсумками 2012 зросли на 22,6% в річному численні - до 9,75 мільйонів екземплярів.

За підсумками минулого року японський автоконцерн повернув собі лідерство, обігнавши за обсягом продажів американський General Motors і німецький Volkswagen.