Що змінилося в оновленій BMW 5-серії?
BMW офіційно представила оновлене сімейство 5-Series. Серед опцій у моделі з'явилися повністю світлодіодні фари головного світла і противотуманки з LED-елементами. Також у «п'ятірки» помінялося оформлення переднього повітрозабірника і світлодіодні задні ліхтарі.
У хетчбека змінилися повітрозабірник спереду і задня частина кузова, що спричинило за собою модернізацію лінії даху.
Крім оновленого силуету, модернізована задня частина дозволила збільшити обсяг корисного простору багажника 5-Series GT. У порівнянні з дорестайлінгової модифікацією він виріс на 60 літрів - до 500 літрів.
Змінам піддався і салон всіх модифікацій 5-Series. Кишені для зберігання речей і підстаканники в інтер'єрі седана і універсала стали більше, а як опція функцію приладової панелі зможе виконувати 10,25-дюймовий TFT-дисплей. Залежно від режиму роботи електроніки комбінації приладів на ньому можуть змінюватися.
Наприклад, при активації спортивного режиму звичайний спідометр змінюється на цифровий, а обрана передача показується всередині тахометра.
За додаткову плату покупець оновленої «п'ятірки» отримає джойстик управління мультимедійною системою iDrive, поверхня якого буде сенсорної.
За допомогою цієї опції водій зможе ввести бажаний адресу в навігатор, виписуючи на поверхні букви по черзі.
Об'єм багажника оновленого седана становить 520 літрів, універсала - 560 літрів.
При цьому в останньому випадку корисний простір може бути збільшено до 1670 літрів завдяки складається у співвідношенні 40:20:40 задньому дивану.
Також спинки крісел другого ряду можна регулювати по куту нахилу, а скло задніх дверей тепер відкривається окремо. Крісла заднього дивана хетчбека 5-Series рухаються вперед-назад на 73 міліметра, а їх спинки можуть відхилятися на кут до 33 градусів.
При вертикально положенні спинок і максимально присунутися до передніх крісел обсяг багажника GT може бути збільшений до 650 літрів, а при зібраному дивані - до 1750 літрів.
Моторна гамма оновленого сімейства включить в себе чотири бензинових і шість дизельних моторів.
Базовим серед агрегатів на «важкому паливі» стане дволітрова «четвірка», яка розвиває 143 кінських сили і 360 Нм крутного моменту.
Двигун буде доступний тільки для седана і універсала. У змішаному циклі він буде споживати від 4,5 до 4,9 літра на 100 кілометрів пробігу.
Лінійка дизельних моторів «п'ятірки» також включить в себе пару «четвірок» потужністю 184 і 218 кінських сил і три шестициліндрових двигуна.
Для версії 530d приготований 258-сильний агрегат, для 535d - 313-сильний, а для M550d - 381-сильний. Останній мотор дозволяє седану набирати першу "сотню" через 4,7 секунди після старту, універсалу - через 4,9 секунди.
Для GT він, так само, як і самий слабкий двигун, доступний не буде.
Топовим став 450-сильний бензиновий агрегат, який німці приготували для версії 550i. Седан з таким мотором може розганятися до 100 кілометрів на годину за 4,6 секунди.
Також покупцям буде доступна рядна "шістка" потужністю 306 кінських сил. Цей мотор встановлюється на модифікацію з індексом 535i. Найслабшими бензиновими двигунами стали чотирициліндрові агрегати версій 528i і 520i. У першому випадку віддача становить 245 кінських сил, у другому - 184 сили.
У стандартному оснащенні версії 520i, 528i, 535i, 518d, 520d і 525d комплектуються шестиступінчастою механічною коробкою передач. За доплату її можна замінити восьмідіапазонним «автоматом», який входить до списку базового обладнання 550i, 530d, 535d, M550d, а також усіх модифікацій хетчбека.
В якості опції для «п'ятірки» буде доступний повний привід, система Dynamic Damper Control, автоматично змінює жорсткість амортизаторів залежно від якості дорожнього покриття і стилю водіння, а також повнокероване шасі і занижена M-підвіска.